SÖZ VERİYORUM ALLAH'IM


   

 Telefon şakasından takriben iki ya da üç ay kadar sonraydı. Yine bir  pazar günü Neslihan bize geldi. Çay demlemek için kalktım.

-''Otur'' dedi. ''Söyleyeceklerim var.''

Sanırım çok ciddi bir şeydi.  Sürekli gözlerini benden kaçırıyor,  kekeliyordu. Neslihan konuşuyor, ben dinliyordum. Ne anlatıyordu? Anlattıklarının bizimle alakası neydi?  Sanki olay kahramanları tanıdık gibiydi ama bir türlü kimlerdi çıkaramıyordum. Ben diyordu, sen diyordu, Ali diyordu. Ben ve Neslihan'sa, Ali'nin ne alakası vardı. Yok eğer ben ve Ali ise,  Neslihan'ın ne alakası vardı!  Yoksa Neslihan ve Ali miydi? Yok...  yok...  olamaz öyle bir şey.  Henüz daha tanışmadılar bile.  Ama Neslihan, nişan diyor. Yüzük diyor. Dünürlük diyor.

-''Git'' dedim '' git Neslihan''.

    Henüz  söyleyeceği başka şeyler de vardı belli.  Tepkime hazırlıklı görünüyordu. Hiçbir şey söylemedi.  Bir kaç dakika daha oturdu, öylece yüzüme baktı.  Gözlerimi, gözlerinden ayırmadım.  Söyleyecek bir şey yoktu. Oturduğu bir kaç dakika yıllar gibi gelmişti Neslihan'a farkındaydım.  Bağırıp çağırmamı, hatta kendine vurmamı bekliyor gibiydi. Öylece baktım yüzüne. Ölülere bağırılmaz... vurulmaz ki!..   

     Sanırım bazı şeylerin sonundayım. Peki  şimdi ne olacak?Hayallerimdeki küpür gelinlik ne olacak? Yumurta topuk, üstten bağcıklı beyaz İtalyan ayakkabıları şimdi Neslihan mı giyecek? Annemin para ile ördürttüğü danteller, işlettiği kanaviçeler ne olacak? Kim kullanacak? Ya benim her bir nakışında kurduğum hayallerim, kendi el emeklerim sandıkta mı kalacak? Onlar sararır zamanla. Şeytan işer benek benek. Oysa ben çok emek verdim onlara. Neslihan mı alacak? O mu kullanacak bilemedim şimdi. Ben hiç başka bir erkeği düşünmedim ki bugüne kadar. Başka bir erkek için hayal kurmadım ki!.. Bu saatten sonra Ali'den başkası için gelinlik giyersem bu bir ihanet olmaz mı? Ali için hayaller kurarak işlediğim nakışları başka bir erkeğin yatağına serer isem, ona ayıp olmaz mı?   Peki bundan böyle arkadaşıma gidiyorum diye evden çıkıp kiminle buluşacağım? Kimin için süsleneceğim? Herkes artık bana zavallı gözü ile bakacak. Arkamdan konuşacaklar. Kimbilir kimler gülecek halime. Ne kadar çok soru sorulur şimdi bana. Ya ben kendime sorular sorarsam! Nasıl cevaplarım ben sorularımı? Şimdiye kadar takıldığım herşeyde Neslihan vardı hayatımda. 

     Şimdi ne olacak? Başıma korkunç bir ağrı saplandı. Sanki içini birileri oyuyor. Sanki fareler kemiriyor. Sanki erimiş de yere akıyor. Uyanmak istiyorum en çok şu an. Ne kadar kötü bir kabusun içindeyim. Olmayacak şeyler işittim en yakın arkadaşımdan. Bu kesinlikle kabus olmalı en zayıf noktamdan vuran. Evet evet bir kabus. Yoksa Neslihan nereden bilsin benim sevgilimi. Ona bahsetmiş olsam da henüz tanıştırmadım bile. Evet bu kesinlikle kötü bir kabus olmalı. Üzerim açık mı uydum acaba! Yoksa sofradan kalkınca elimi yıkamadan tuvalete mi gittim ki görüyorum bunları. 

     Söz veriyorum Allah'ım bunların hiçbiri bir daha olmayacak. Söz veriyorum Allah'ım lütfen uyandır beni ve bu bir uyarı de. Söz veriyorum Allah'ım!..

NOT: Kızartma Tadında İhanetler kitabımdan..

   Seda ATALAY






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Seda'nın Kalemi

SEVGİLİ ÖMER

Sevgili Ömer, Bugün doğum günün, ben seni aramayacağım. Kutlamayacağım... Ömer,geçenlerde seninle ilgili bir haber öğrendim ve numaranı...